Nawigacja Treść Narzędzia dostępności

Wydziały Starostwa Powiatowego w Kwidzynie

WYDZIAŁ ORGANIZACYJNY
Wydziałem kieruje Sekretarz Powiatu.

Sekretarz Powiatu: Grażyna Krzysztofiak
pok. 113 (I piętro), tel. (55) 646-50-33
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Obsługa gospodarcza i administracyjna starostwa
pok. 308 (III piętro), tel. (55) 646-50-26
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Zamówienia publiczne
pok. 207 (II piętro), tel. (55) 646-50-56
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Kadry, Promocja powiatu, ISO
pok. 114 (I piętro), tel. (55) 646-50-16
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Sekretariat Starostwa
pok. 212 (II piętro), tel. (55) 646-50-10
fax (55) 646-50-02,
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.

Informacja
(parter), tel. (55) 646-50-00
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 

Biuro Rady Powiatu, Obsługa Zarządu Powiatu
pok. 217a (II piętro), tel. (55) 646-50-19
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
e-mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
 

1. W zakresie zapewnienia bieżącej działalności organów powiatu i starostwa:

  1. opracowanie projektu statutu Powiatu i regulaminu organizacyjnego Starostwa oraz przygotowywanie aktualizacji tych dokumentów;
  2. rejestracja udzielonych przez Starostę Członkom Zarządu i pracownikom Starostwa upoważnień do działania w jego imieniu;
  3. prowadzenie centralnego rejestru zarządzeń Starosty, uchwał Zarządu i Rady powiatu;
  4. prowadzenie centralnego rejestru interpelacji i zapytań radnych, posłów i senatorów;
  5. nadzór nad przestrzeganiem instrukcji kancelaryjnej i jednolitego rzeczowego wykazu akt;
  6. prowadzenie centralnego rejestru skarg i wniosków obywateli wpływających do Starostwa lub Rady oraz udzielonych odpowiedzi;
  7. inicjowanie działań usprawniających formy i metody pracy Starostwa;
  8. koordynowanie szkoleń, dokształcania i doskonalenia zawodowego pracowników w ramach polityki zatrudnienia;
  9. prowadzenie akt i spraw osobowych pracowników Starostwa;
  10. prowadzenie i dokumentowanie spraw dotyczących przeprowadzenia naboru pracowników Starostwa, nawiązania i rozwiązania stosunku pracy, przebiegu pracy, jubileuszy oraz odznaczeń;
  11. współdziałanie z Wydziałem Finansowym w administrowaniu funduszem wynagrodzeń, zakładowym funduszem nagród, funduszem ubezpieczeń społecznych i funduszem pracy;
  12. realizacja zadań związanych z planowaniem i rozliczaniem budżetu Starostwa,  w zakresie utrzymania administracji samorządowej i realizującej zadania zlecone;
  13. prowadzenie zakładowej działalności socjalnej, wynikającej z ustawy o zakładowym funduszu socjalnym;
  14. zabezpieczenie i wdrażanie przestrzegania w starostwie przepisów dotyczących porządku, bezpieczeństwa i higieny pracy oraz ochrony przeciwpożarowej;
  15. prowadzenie punktu informacyjnego – kancelarii ogólnej Starostwa;
  16. obsługa administracyjno-gospodarcza Starostwa i administrowanie budynkiem.
  17. prowadzenie archiwum zakładowego;
  18. stosowanie przepisów o zamówieniach publicznych w działalności Starostwa;
  19. obsługa administracyjna sesji rady powiatu, komisji rady i posiedzeń Zarządu;
  20. prowadzenie spraw związanych z wyborami i referendami wyborczymi w samorządzie terytorialnym;
  21. administrowanie Biuletynem Informacji Publicznej oraz bieżąca kontrola funkcjonowania strony internetowej Powiatu i strony wewnętrznej Starostwa;
  22. wydawanie w imieniu Starosty lub Zarządu oświadczeń lub sprostowań;
  23. wdrażanie i administrowanie Systemem Zarządzania Jakością;
  24. współdziałanie i nieodpłatne udzielanie pomocy technicznej organom celnym przy wykonywaniu zadań określonych przepisami prawa;
  25. prowadzenie rejestru oświadczeń majątkowych;
  26. prowadzenie wykazu jednostek organizacyjnych powiatu.

2. Z zakresu administracji rządowej:

  1. realizacja zadań nałożonych na powiat ustawą o nieodpłatnej pomocy prawnej oraz edukacji prawnej.

 

Używamy ciasteczek

Na naszej stronie internetowej używamy plików cookie. Niektóre z nich są niezbędne dla funkcjonowania strony, inne pomagają nam w ulepszaniu tej strony i doświadczeń użytkownika (Tracking Cookies). Możesz sam zdecydować, czy chcesz zezwolić na pliki cookie. Należy pamiętać, że w przypadku odrzucenia, nie wszystkie funkcje strony mogą być dostępne.